I już po VI FMB

I już po VI Forum Młodych Bibliotekarzy 2011 w Poznaniu.
Inauguracja odbyła się w auli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu od wystąpienia Przewodniczącej SBP Elżbiety Stefańczyk, następnie swój wykład Od Pinakes do Internetu, czyli jak prawo autorskie chroni twórców i wydawców wygłosił Krzysztof Lewandowski Dyrektor Generalny ZAiKS.
Zajęcia panelowe i warsztaty odbywały się w budynku Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz w Bibliotece Uniwersyteckiej. Uczestnicy podzielili się na cztery grupy i uczestniczyli w bardzo ciekawych blokach tematycznych tj.: Kulturalny Bibliotekarz, Biblioteki w Europie, Rozwój osobisty, E-bibliotekarz.
Ja wybrałem ten ostatni, gdyż najbardziej interesuje mnie ta tematyka. Wysłuchałem interesujących wystąpień o wdrażaniu i rozwijaniu nowoczesnych technologii w naszych bibliotekach oraz jak można dzięki nim przyciągać czytelników.
Wieczorem pierwszego dnia odbyła się uroczysta integracyjna kolacja, na której można było poznawać innych młodych bibliotekarzy i wymieniać się swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami.
Na zakończenie całego Forum odbyła się wycieczka po Poznaniu, która była wspaniałą okazją, aby lepiej poznać to miasto.
Uważam, że takie spotkania są potrzebne naszemu środowisku. Jestem bardzo zadowolony, że mogłem uczestniczyć w tym Forum i już czekam na następne w przyszłym roku, które odbędzie się w mojej Łodzi.

Komentarze

  1. Również byłam i nawet wygłaszałam ;) Ciekawa jestem bardzo, jak będzie wyglądało łódzkie Forum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie tak samo dobrze a może i lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Marzena Peričič spotkanie pod oliwkami

Egzamin

Bibliotekarz Do Poznania